Záruka kvality KÄRCHER

Kärchroviny11.Srpen 2015Autor: Svět Čištění

Kärcher je značka, která je synonymem pro výkon, kvalitu a inovace a především pro žlutou barvu a tlakové myčky. Za jménem Kärcher se ale skrývá mnohem více.

 

Firma je dnes celosvětovým specialistou na čištění, který poskytne odpovídající řešení v oblasti čištění pro každý problém. Kärcher se specializuje na prodej, vývoj a výrobu čisticí techniky pro soukromé, živnostenské a průmyslové použití. Do palety výrobků patří vedle vysokotlakých čističů, mokro-suchých a suchých vysavačů, strojů pro čištění suchým ledem, parních čističů, zametacích a podlahových strojů také úpravny pitné vody a úpravny odpadních vod.

Celosvětově zaměstnává Kärcher 6.845 pracovníků v 41 zemích, více než  550 je jich činných v oblasti výzkumu a vývoje. 40.000 servisních míst ve více než 160 zemích zaručuje dokonalé zajištění služeb zákazníkům.

kaercher_world_map_oth_3-80888-150dpi

Trvale udržitelný rozvoj u firmy Kärcher

Trvale udržitelný rozvoj má u firmy Kärcher tradici. Již pan Alfred Kärcher a jeho paní Irene byli toho názoru, že trvalý hospodářský úspěch (stabilní financování a výnosy) je možný jen při zohlednění sociálních otázek, jako je zacházení s lidmi plné respektu a závazky ke společnosti. K ekonomickým a společenským aspektům se jako třetí opora budoucího možného rozvoje firmy přidala také ochrana životního prostředí (šetrné zacházení se zdroji a přírodou), což se u firmy Kärcher silně projevilo již v sedmdesátých letech minulého století. To, že si je Kärcher vědom své společenské zodpovědnosti, ukazují firemní pravidla, která zahrnují různé faktory.

Do našich aktivit zahrnujeme i naše dodavatele a požadujeme od nich dodržování kodexu chování Kärcher.

vrchlickeho

Pomocí naší čisté značky dáváme jasné znamení.

Jasné postavení na trhu a konsekventní marketing vytváří image značky KÄRCHER: Francouzský deník „Le Figaro“ řadí značku k Top 5 třetího tisíciletí. Díky cílenému sportovnímu sponzoringu vytváří KÄRCHER také živoucí, dynamický svět značky. Stupeň známosti v posledních letech kontinuálně rostl.  Obsáhlý balíček opatření jako např. reklamy v TV a tisku, prezentace na veletrzích a cílená podpora prodeje podstatně přispívají  k dalšímu růstu vážnosti značky.

S naším globálním hospodářským angažmá roste odpovědnost. V posledních třiceti letech se Kärcher sponzorsky podílel na celém světě na více než 90 projektech čištění historických památek. Seznam obsahuje mezi jinými i Sochu svobody v New Yorku, sochu Krista v Rio de Janeiru, Brandenburskou bránu v Berlíně, kolonády v Římě, hlavy tří prezidentů Mount Rushmore v Jižní Dakotě (USA) nebo Space Needle v Seattlu (USA). Po stoletých povodních ve střední a východní Evropě jsme odstraňovali nánosy bahna a špíny ve velkorysých pomocných akcích v bezpočtu škol, domovů, kostelů, zámků a soukromých domech. Mezi tyto významné světové projekty bezpochyby patří také spoluúčast na rekonstrukci fasády Národního divadla v Praze. Společnost Kärcher je velmi hrdá na to, že se může podílet na obnově české kulturní památky.

Kontrolu přenecháváme přesným nejmodernějším přístrojům a ostřížímu zraku našich spolupracovníků. Abychom mohli vyrábět naše vysoce kvalitní produkty, je nutný rozsáhlý systém managementu kvality, aby byly kontinuálně a beze zbytku kontrolovány všechny výrobní procesy od průzkumu trhu až po ochranu životního prostředí.

narodni_divadlo


Další zajímavé články

Já chci tůň!

„Paráda!“ Říkám si sama pro sebe, a líně se povaluju na lehátku a chytám bronz. Holky se cachtají v bazénu, junior si dává šlofíka.... více

5 MÝTŮ V PÉČI O TRÁVNÍK

Vztah k trávníku má každý člověk jiný. Pro někoho je to zelená plocha, po které se musí jednou do měsíce projít se sekačkou, jiný by.... více

Kdo je připraven, není zaskočen

Když jsme se stěhovali z centra krajského města na venkov do domu s téměř tisícimetrovou zahradou, mluvil manžel pořád o tom, jak se.... více