Záruka kvality KÄRCHER

Kärchroviny11.Srpen 2015Autor: Svět Čištění

Kärcher je značka, která je synonymem pro výkon, kvalitu a inovace a především pro žlutou barvu a tlakové myčky. Za jménem Kärcher se ale skrývá mnohem více.

 

Firma je dnes celosvětovým specialistou na čištění, který poskytne odpovídající řešení v oblasti čištění pro každý problém. Kärcher se specializuje na prodej, vývoj a výrobu čisticí techniky pro soukromé, živnostenské a průmyslové použití. Do palety výrobků patří vedle vysokotlakých čističů, mokro-suchých a suchých vysavačů, strojů pro čištění suchým ledem, parních čističů, zametacích a podlahových strojů také úpravny pitné vody a úpravny odpadních vod.

Celosvětově zaměstnává Kärcher 6.845 pracovníků v 41 zemích, více než  550 je jich činných v oblasti výzkumu a vývoje. 40.000 servisních míst ve více než 160 zemích zaručuje dokonalé zajištění služeb zákazníkům.

kaercher_world_map_oth_3-80888-150dpi

Trvale udržitelný rozvoj u firmy Kärcher

Trvale udržitelný rozvoj má u firmy Kärcher tradici. Již pan Alfred Kärcher a jeho paní Irene byli toho názoru, že trvalý hospodářský úspěch (stabilní financování a výnosy) je možný jen při zohlednění sociálních otázek, jako je zacházení s lidmi plné respektu a závazky ke společnosti. K ekonomickým a společenským aspektům se jako třetí opora budoucího možného rozvoje firmy přidala také ochrana životního prostředí (šetrné zacházení se zdroji a přírodou), což se u firmy Kärcher silně projevilo již v sedmdesátých letech minulého století. To, že si je Kärcher vědom své společenské zodpovědnosti, ukazují firemní pravidla, která zahrnují různé faktory.

Do našich aktivit zahrnujeme i naše dodavatele a požadujeme od nich dodržování kodexu chování Kärcher.

vrchlickeho

Pomocí naší čisté značky dáváme jasné znamení.

Jasné postavení na trhu a konsekventní marketing vytváří image značky KÄRCHER: Francouzský deník „Le Figaro“ řadí značku k Top 5 třetího tisíciletí. Díky cílenému sportovnímu sponzoringu vytváří KÄRCHER také živoucí, dynamický svět značky. Stupeň známosti v posledních letech kontinuálně rostl.  Obsáhlý balíček opatření jako např. reklamy v TV a tisku, prezentace na veletrzích a cílená podpora prodeje podstatně přispívají  k dalšímu růstu vážnosti značky.

S naším globálním hospodářským angažmá roste odpovědnost. V posledních třiceti letech se Kärcher sponzorsky podílel na celém světě na více než 90 projektech čištění historických památek. Seznam obsahuje mezi jinými i Sochu svobody v New Yorku, sochu Krista v Rio de Janeiru, Brandenburskou bránu v Berlíně, kolonády v Římě, hlavy tří prezidentů Mount Rushmore v Jižní Dakotě (USA) nebo Space Needle v Seattlu (USA). Po stoletých povodních ve střední a východní Evropě jsme odstraňovali nánosy bahna a špíny ve velkorysých pomocných akcích v bezpočtu škol, domovů, kostelů, zámků a soukromých domech. Mezi tyto významné světové projekty bezpochyby patří také spoluúčast na rekonstrukci fasády Národního divadla v Praze. Společnost Kärcher je velmi hrdá na to, že se může podílet na obnově české kulturní památky.

Kontrolu přenecháváme přesným nejmodernějším přístrojům a ostřížímu zraku našich spolupracovníků. Abychom mohli vyrábět naše vysoce kvalitní produkty, je nutný rozsáhlý systém managementu kvality, aby byly kontinuálně a beze zbytku kontrolovány všechny výrobní procesy od průzkumu trhu až po ochranu životního prostředí.

narodni_divadlo


48-zarukakvality

Další zajímavé články

45-garden

Garden

Potřebujete poradit v oblasti čístení a zavlažování zahrad?více
jak s akustěrkou umyt auto

Podivné žluté zvířátko

„Vypadá sice jako kříženec tučňáka a kladivouna, ale okna se s tím umývají parádně,“ zhodnotil naši akustěrku WV 5 Premium pan.... více
36-jarniuklidhrave

Jarní úklid snadno a hravě

Připravte se. Raději se posaďte. Nyní se totiž dozvíte dvě šokující pravdy, které dost možná změní váš život: Ježíšek neexistuje.... více